burada yayınlanan komik olaylar köyde yaşanmış anılardır. sizinde bildiğiniz anılar varsa bize gönderin . adınızla birlikte yayınlayalım. omerakcair@gmail.com 0 535 2494601







Çocuklar siz çalışın ben geliyorum.



Arifin Osmanın Abdul köyde olduğu zamanlarda hiç bir iş yapmaz eğer bir iş varsa onu bir şekilde ayarlar hiç birşey yapmadan oracıktan kaytarır.Yukarıdaki fotoğrafı internette gördüm hemen bir mesaj attım teyzeoğlu hayırdır çay kesmeyi bilmezsin ama helal olsun bahçeye geldinya.Hemen ertesi günü Abdulun oğlu Gökhandan bana bir cevap geldi Ömer abi babam çay bahçesine geldiği çok nadir bir zamanda çektik bu fotoğrafı ancak yaklaşık ikibucuk dakika sonra telefonu çaldığını duyduk babamın yine işi çıktı ve buradan kaytardı dedi.Yalnız telefonu kendisimi çaldırdı ,şüphelendik ama çok usta bir şekilde yaptı bu işi.
Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder