burada yayınlanan komik olaylar köyde yaşanmış anılardır. sizinde bildiğiniz anılar varsa bize gönderin . adınızla birlikte yayınlayalım. omerakcair@gmail.com 0 535 2494601







Doktor bey bu şekilde daha iyi görüyorum




Rasimin Alinin eşi Emine abulayı bir gün gelini Mevlüde gözlerinden dolayı doktora getirdi,göz doktoru Emine abulayı koltuğa oturttu gözlerine boş bir çerçeve taktı ve ilk denemeyi yapmak için merçekli camları taktı,Emine abula göremiyorum der,doktor ikinci camları takar Emine abula yine net göremiyorum der,doktor üçüncu kez camları değiştirir Emine abula yine iyi göremiyorum der,doktor dördüncü kez camları değiştirmek üzere tüm camları çıkartır Emine abulanın gözünde camsız sadece çerçeveler vardır,doktor camları eline alır daha takmadan Emine abuladan bir ses gelir,doktor bey teşekkür ederim  en  iyi şimdi görüyorum.
Posted by Picasa

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder